A la planta baixa de l'edifici de l'Ajuntament es troba l'espai de l'Oficina d'Informació i Atenció al Ciutadà. Compta amb una ràpid i fàcil accés adaptat a totes les persones. S'hi pot obtenir informació diversa relacionada amb el consistori i s'hi facilita la tramitació dels assumptes administratius d'àmbit municipal.
Horari del regisre general:
De dilluns a divendres de 8,30 h A 14,30 h. D'acord amb el que disposa la "Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas", en el seu article 30.2 els dissabtes són dies inhàbils.
L'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana us ofereix:
- Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Caldes de Malavella. Orientació sobre els tràmits que hagueu de fer, lliurament dels models de sol·licitud i registre.
- Directori de l'Ajuntament.
- Informació d'equipaments, actes d'agenda, associacions i serveis del municipi de Caldes de Malavella.
- Recepció dels avisos i suggeriments per telèfon o presencialment. Bústia d'avisos i suggeriments.
- Lliurament de plànols de la vila, etc.
- Informació del transport públic urbà i interurbà.
- Tramitació del Padró Municipal d'Habitants
- Tramitació del Cens d'Animals de Companyia
- Tramitació de la Targeta d'autorització d'aparcament en espais reservats a persones discapacitades.
- Exposició pública de documents. Ajuda a la consulta, projectes a exposició pública i materials informatius administratius.
- Edictes i anuncis de les administracions públiques.
- Lliurament de bases de les convocatòries i concursos locals.
- Difusió d'informació a través de les cartelleres de la ciutat i les bustiades de distribució d'informació municipal.
- Àrea de què depèn: ALCALDIA
- Telèfon: 972 470 005
- Fax: 972 470 525
- Web:www.caldesdemalavella.cat
- A/e: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Ajuntament de Caldes de Malavella:
c/ Vall-llobera, s/n , tel. 972470005
17455 – Caldes de Malavella