40è Memorial Mas Ros de sardanes

La plaça Mestre Mas Ros serà l’escenari, el pròxim dissabte 23 d’agost a les 22.00 h, del 40è Memorial Mas Ros, una vetllada sardanista que ret homenatge al compositor i músic caldenc Francesc Mas Ros.

L’acte, organitzat per l’Agrupació de Sardanistes de Caldes de Malavella, comptarà amb l’audició i mitja de sardanes a càrrec de la prestigiosa cobla La Principal del Llobregat, que interpretarà un programa format principalment per peces de Francesc Mas Ros, com Per tu, Isabel; Apa, Ramon; Vildasens o Poble de Caldes, i que clourà amb el repicó de La Santa Espina d’Enric Morera.

Durant la vetllada es durà a terme un sorteig, que es farà amb la darrera sardana de la nit. En cas que el guanyador no hi sigui present, el premi es tornarà a rifar.

L’esdeveniment compta amb el patrocini de l’Ajuntament de Caldes de Malavella i la col·laboració de Carns Anna Garcia. 

La pròxima cita sardanista al municipi serà el dimecres 10 de setembre a les 22.00 h, amb motiu de la vigília de la Diada Nacional de Catalunya, amb la Cobla Flama de Farners.